אלי כהן: "אין שום הצדקה שקופת המדינה תהיה מלאה וכיסי האזרחים ריקים"

    אייל ראובן 1 Comment on אלי כהן: "אין שום הצדקה שקופת המדינה תהיה מלאה וכיסי האזרחים ריקים"

    ח"כ אלי כהן ב"מהדורת הבוקר": "אני בהחלט רוצה תפקיד כלכלי בכיר כדי להילחם ביוקר המחיה. מחיר יעלה מחיר החשמל ב-6.8 אחוז. בקופת המדינה יש עודף של 45.5 מיליארד שקל. אין שום הצדקה שקופת המדינה תהיה מלאה וכיסי האזרחים ריקים. עליית מחיר החשמל תאיץ את גל ההתייקרות במשק"

    צילום: פלאש 90
    8:08
    08.05.24
    אתר קול חי No Comments on ארה"ב מעכבת משלוח נשק; צה"ל יירט כטב"מ סמוך לאילת | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אלי כהן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) ותקף את יו"ר ימינה, איילת שקד: "ראינו בכנסת האחרונה שלא היה להם שום קו אדום בשום נושא. אי אפשר להאמין להם. אבל בכל מקרה הם לא יעברו ולכן הם לא רלוונטיים".

    לדבריו "אלמלא אורבך וסילמן שקד הייתה ממשיכה לשבת בקואליציה של 61 מנדטים עם רע"מ שנשענת על המשותפת. אני לא מאמין שמישהו יצביע להם, הם לא מייצגים את הימין".

    הוא התייחס לפריימריז בליכוד: "מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת. עבדתי לא רק כשר הכלכלה, אלא גם במהלך השנה האחרונה. חוק הדגל שלי היה נושא שכר החיילים ודברים אחרים ולכן אני מאמין שנהיה בצמרת הגבוהה של הליכוד".

    ביחס לעתירה נגד רפורמת הסלולר, אמר כהן: "אני לא מכיר את העתירה על בוריה. אני זוכר כמה דיברו כנגד הכפייה הדתית, אבל כשהנדל בא ורוצה לעשות כפיה פתאום זה בסדר. כשאנחנו בע"ה נקים את הממשלה נתקן את הדברים בתבונה. ראינו שבממשלה האחרונה קצת התבלבלו. האחים האמיתיים שלנו אלה חובשי הכיפות והחרדים, לא רע"מ".

    כהן דיבר על המעלה שהייתה בישיבה באופוזיציה: "הישיבה האופוזיציה הייתה חשובה גם לחרדים שהפכו בשנים האחרונות להיות שק חבטות, וראינו שדווקא לחרדים הייתה את הדרך ולא הצליחו לקנות אותם בכסף ומהצד השני ראינו את המינויים והכספים למפלגות הערביות".

    עוד אמר כהן: "אני בהחלט רוצה תפקיד כלכלי בכיר כדי להילחם ביוקר המחיה. מחיר יעלה מחיר החשמל ב-6.8 אחוז. בקופת המדינה יש עודף של 45.5 מיליארד שקל. אין שום הצדקה שקופת המדינה תהיה מלאה וכיסי האזרחים ריקים. עליית מחיר החשמל תאיץ את גל ההתייקרות במשק".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה הרי איך ישלמו את כל המשכורות של השרים וחברי הכנבת